Ny iPhone

Ja, till o med jag har nu införskaffat mig en iPhone. Har först alltid sagt att nej, jag ska inte bidra till ett företag som jag inte tycker om. Well, den teorin sket sig ganska bra nu i alla fall, för jag älskar min nya telefon! Jag har fortfarande väldigt svårt för Apple men kan erkänna att jag fallit för deras produkter.

Sen kan jag ju också tillägga att de inte ens har gått en vecka sen jag fick den och jag är redan app beroende. Jag har redan massor av appar och nästan hälften kommer jag säkert aldrig använda.
Låt mig nämna några:
"Period tracker", den håller koll på när jag ska ha min mens osv(som om jag inte redan vet de?)
"Scary mirror", med den kan jag ta läskiga bilder på mig själv och plötsligt uppdykande spöken(jag får hjärtklappning bara av att tänka på de!)
"Uno", ifall jag får ett behov av att spela Uno men inte har en kortlek till hands. Och så får vi inte glömma alla meningslösa spel som tillfredsställer alla toabesök och reklampauser.

Bland alla dessa appar så har jag även hittat blogg.se:s app vilket kanske kommer få mig att blogga mer. Vad tror ni om de? Också skeptiska? Tja, får väl se hur se går...

Kommentarer

Det är här du kommenterar:

Ditt namn här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Jag lovar, bara jag ser den!)

Din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0