Kan inte bli så mycket bättre

Har precis läst ut den här boken. Och nej, det är ingen guide-bok över hur man hittar den rätte, den är skönlitterär.
Den handlar om ensamma Sarah som efter ett väldigt misslyckat och desperat försök att ragga upp en man på lokal krogen bestämmer sig för att starta en blogg om just 50 sätt att hitta den rätte. Hon är en person som vi kvinnor ofta kan känna igen sig i. Åldersnoja, celluliternoja, karriärsnoja osv och på nått sätt känns de som om författaren har växt med Sarah, att dom är samma person som försöker fundera ut vad man egentligen ska göra med sig själv. Är de verkligen någon som kommer tycka om mig? Vågar jag kasta mig ut? Hur gör jag? Alla dessa frågor ställs Sarah inför och det är en sådan jävla kul resa att följa.
Boken är väldigt fyndigt skriven med en otroligt härlig humor att jag kom på mig själv att små fnittra på bussen eller biblioteket eller vart de nu var jag läste boken. Men det är inte bara en humor bok utan det finns även djup och många bra tankar i den.
Den rekommenderas varmt till ni som är ny dumpade. Den här kommer hjälpa er de kan jag lova! Om ni inte nyss blivit dumpad så läs den ändå, det är det värt!

Kommentarer

Det är här du kommenterar:

Ditt namn här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Jag lovar, bara jag ser den!)

Din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0