Trötter, Glader och Nöjder



Hello everybody!
Klockan har precis slagit 03.19 i skrivande stund och jag känner hur tröttheten dras sig över mina ögon. Solen har precis gått upp men som tur är så finns det persienner här så jag klarar mig undan ljuset. Vampyr som jag är klarar jag inte av solstrålarna när jag sover. Vilket i och för sig inte riktigt går ihop då vampyrer sover på dagarna då det är ljust ute...

Anyway! Jag har haft en riktigt mysig kväll med Trine denna afton och ligger nu i gästrummet i lägenheten vi fått låna. Snäll som jag är erbjuder jag sängen åt syrran och själv bäddar ner mig i bäddsoffan. Jag börjar dock bli lite smått paranoid av den här eftersom jag vikt upp ryggen och det känns som att den ska smälla tillbaka rätt på mig vilken sekund som helst. Den kommer antagligen inte göra det men det känns verkligen så.

Imorn är det planer på att ta den första turen och övernattningen på båten och förhoppningsvis har vi gudarna med och som håller regnet borta. Vädersnubbarna har varnat för regn på fredag men jag håller tummarna på att dom har fel(Vilket vi alla vet att dom ofta har!)


Läskig!!


Godnatt
Kommentarer

Det är här du kommenterar:

Ditt namn här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Jag lovar, bara jag ser den!)

Din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0