Fy faaaan vad jag är bra!!



Oj oj oj, nu är det snart dags alltså. Sitter just nu i en lägenhet jag fått låna över helgen och fixar mig. Champange frukosten är avklarad och sitter här nu med ett glas juice. Lite variation måste man ju ha!

Makeupen är i alla fall lagd, håret är plåst och plattången påslagen. Går runt här i underkläder för tillfället, vill ju inte skita ner klänningen redan innan allting börjar!

Måste bara säga att jag trivs väldigt bra såhär, inte med studenten utan lägenheten. Satt här igår kväll på ballkongen och njöt av det ljumna sommarkvällen. Satan i gatan vad skönt det är att bara gå runt och ta hand om sig själv lite. Få lite egen tid liksom.
Anyway, är ju inte det som är i fokus idag. Idag ska jag ta studenten och åka stans snyggaste flak!



Gaaaahh, peppa, peppa, peppa!!!!
Kommentarer

Det är här du kommenterar:

Ditt namn här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Jag lovar, bara jag ser den!)

Din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0