OTH mys med mig själv och salta pinnar





"Den är gjöön, dom stack föj två timmaj sen"

*host host* God kväll!

Här sitter jag i mörkret och roar mig. Faktiskt inte bara med camen på datorn. Ni förstår min snälla syter tog med sig mina One Tree Hill boxar hit igår så nu sitter jag och kollar igenom dom. Ända från början! Har redan tagit igenom mig 8 avsnitt. Nathan och Haley har precis blivit ihop, Peyton räddats från att blivit våldtagen och Lucas har nu svårt att välja mellan henne och Brooke. Ååh, gillar inte den situationen, får lite ont i magen av det faktiskt. Det är ju så jobbigt när man ser att Peyton gillar honom men så stöter hon ifrån honom så börjar han gilla Brooke istället så står Peyton där sen. Nej usch, jobbigt!

Nej nu ska jag förstätta med mitt OTH-nördande!
Kommentarer

Det är här du kommenterar:

Ditt namn här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Jag lovar, bara jag ser den!)

Din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0