On my own!

Här är jag för några minuter sen...



...och så här ser jag ut nu.



MATKOMA!!!!

Riktigt mätt nu och måste säga att jag själv är imponerad av mina undangömda mat-skills. Trodde inte att jag var så duktig faktiskt. Antar att det ligger i blodet(ta åt dig pappa!).

Varför jag lagar mat? Nej men vet ni inte det? Jag har fått låna en lägenhet istan nu när jag jobbar. Det är samma lägenhet som jag lånade då jag tog studenten. Ni måste ju hålla med om att det är mycket bättre att bo i stan när man jobbar i stan. Jag menar, annars måste jag gå upp sju och sedan ta en buss in till stan för att där vänta i en timme tills jag börjar. Jaa precis, detta är mycket skönare!

Som en extra bonus blir det som en lite mini-move-out och jag får prova på vuxenlivet med disk, städning och matlagning. Om ni frågar mig så klagar jag mig fint! Som jag många gånger tidigare nämnt så trivs jag otroligt bra av att ta hand om mig själv. Detta är som rena paradiset faktiskt!
Okej, ett väldigt ensamt paradis men Trine och jag har redan planerat en sleep-over så det är redan löst!

Nej nu har jag inte tid med er längre, ska ta och göra mig en matlåda tills imorn innan jag slår ner mig i soffan inför kvällens tv-planer. På tal om det, är det något bra på tv ens? Känns tveksamt faktiskt...
Kommentarer

Det är här du kommenterar:

Ditt namn här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Jag lovar, bara jag ser den!)

Din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0