My future home!



Godkvällans!

Sitter för tillfället och söker en massa jobb. Som ni vet allihopa så tog jag ju första stora steget in i arbetslösheten för inte så länge sen och skulle vara trevligt att ha något att göra i höst.

Snart väntar sängen, ska upp skapligt imorn då en tur med båten väntar. Tänkte lägga mig till sängs med IKEA katalogen. Tydligen hade den anlänt för inte så länge sen och såklart måste jag titta igenom den och drömma om mitt framtida egna hem.



Här kan jag deffinitivt se mig själv bo! Bara jag som alltid brukade leka att jag bodde i IKEA rummen på IKEA varuhuset? Inte? Nehe okej....
Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-20 @ 22:07:09
URL: http://smsalåna.nu

Det är här du kommenterar:

Ditt namn här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Jag lovar, bara jag ser den!)

Din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0