En dos i veckan med Månsan funkar bra!



Greedings, loved ones!

Här står jag helt nyduschad och naken. Tänkte dra på mig en klänning och trotsa molnen som angripit himlen. Det är dock lite varmare idag än vad det var igår. Då var det nästan kallt faktiskt.

Anyway så är det allsång idag vilket jag kommer sitta framför som ett barn på julafton sitter framför Kalle Ankas jul. Månsan är ju med hihi! Min gamla högstadie kärlek som jag för ett tag sen gav upp då jag kände mig ganska slagen av Marie Serneholt. Kan dock inte undgå att sitta och småle när jag ser honom på tv. Under Melodifestivalen fick jag inte riktigt den där dosen av Måns som jag ville ha, det var inte riktigt samma sak på nått sätt. Kände inte riktigt igen honom. Det fick jag svar på varför för någon vecka sen då jag läste en intervju där han sa att hela Mello var ett ända strängt manus och att han nu under allsången har det mycket mer friare och får bestämma manus själv. Så förra veckan hann jag se en liten bit av allsången och fick jag genast det där gamla flickiga tonårs pirret i magen igen. Jag skrattade åt hans skämt, smålog förstående när han gjorde bort sig och nickade med i alla hans påståenden. Nu är han tillbaka!

Tror faktiskt Brolle blivit slagen till en andra plats i min wildcard lista. Kanske inte för evigt men i alla fall under sommarn då Månsan pryder TVrutan. Den lilla skånskan som finns kvar är ju helt oemotståndligt och tyvärr slår den nog Brolles norrländska. Lyssna bara på det här liksom:



*gillar*
Kommentarer

Det är här du kommenterar:

Ditt namn här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Jag lovar, bara jag ser den!)

Din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0