Blixtrar och dunder





Hej...det blixtrar och åskar... Jag känner mig lite skrajsen. Här sitter jag, helt själv och åskan är precis ovanför. Känns inte bra. Jag har dragit ur både TV och dator. Det finns säkert åskledare på det här huset men man kan aldrig vara för säker.

Btw så har jag precis kommit hem. Eller ja, för typ en halvtimme sen. Jag blev kvar en natt till i Västerås och tog ett tidigt tåg hem idag. Så nu håller jag på och lagar ihop en lunchlåda, sen blir det duschning sen iväg till jobbet. När jag kommer hem är det bara att plocka fram resten av matlådan ur kylen, trycka på ett OTH avsnitt och njuta av ledigheten. Jobbar ju imorn också men det är ju trots allt fredag :)
Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej! Fin blogg! :)

2011-08-03 @ 16:16:22
URL: http://ellenengman.devote.se

Det är här du kommenterar:

Ditt namn här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Jag lovar, bara jag ser den!)

Din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0