On the road



Nej men hallå där!

Här sitter jag och pluggar. Tänkte liksom att helt borttappad ska man väl inte vara nu när skolan börjar i morgon. Eller rättare sagt tänkte jag att det kanske är bra att läsa på lite ibland, speciellt nu när jag ändå kör ganska mycket. Joo då, det gör jag visst det sörni! Igår körde jag ut till farmor, därifrån ut mot Julita, sen hem till stan igen, förbi torshälla. Snabbt stopp på Ica Maxi och sen hem. Idag körde jag ut till Strängnäs via gamla vägen sen hem via någon annan kringelkrokig väg så man kom ut vid Ärla.

Sen upptäckte jag att jag glömde mobilen hemma hos pappa så vi fick köra hem dit och hämta den sen tillbaka till Ärla. Hehehe

Känns så jäkla skönt nu när jag börjar få in körningen nu. Bara teorin som ska sätta sig också sen har man väl körkortet snart!

Ni håller väl tummarna va? Bra! hehehe
Kommentarer

Det är här du kommenterar:

Ditt namn här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Jag lovar, bara jag ser den!)

Din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0