FRIDA tidningen har anlänt!

Japp, så har en ny upplaga av FRIDA kommit hem. Denna gången var det inte så mycket intressant, men jag lyckades hitta ett repotage där dom frågat 16 frågor till Måns Zelmerlöw. :P Några frågor var tex:

Frida:Vad skulle du rädda om din lägenhet började brinna?`
Måns: Min tjej, haha. Om hon var där alltså, annars skulle jag nog tagit min labtop. Där liggar allt jag någonsin gjort, och jag har inte gjort backup..

F: Hur skulle du fira din 100-årsdag - om du lever då vill säga?
M: Då vill jag spela en fotbollsmatch med alla mina 100-åriga kompisar på Ullevi, haha!

F: Vad brukar du sjunga i duschen?
M: Det är olika, men oftast är det någon riktigt sålig låt. Eller lite töntigare låtar som jag gillar, som Hon kommer med solsken med Östan med resten.

F: Vilken modetrend är den värsta du vet?
M: De här jättehöga byxorna och jeansen, det förstår jag inte... I örvrigt så är jag väldigt tolerant vad gäller trender för tjejer.

F: Vad på din kropp är du mest stolt över?
M: Ögonen tror jag.
(Det tycker jag verkligen han ska vara, ett par ögon man kan drunkna i är vad han har ;) )

Jaa, det var ett par frågor. För er som undrar kan jag säga att han fortfarande är tillsammans med Marie Serneholt så han är fortfarande en Upptagen Man. ;D
Kommentarer

Det är här du kommenterar:

Ditt namn här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Jag lovar, bara jag ser den!)

Din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0